gift icon Gratis levering met een Biostime® abonnement

FAQ

Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen

Voor al je vragen!

Staat je vraag en het antwoord hier toch niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemene vragen

Wat zijn de voordelen van borstvoeding?

Moedermelk is echt het beste voor je baby. Hierdoor ontvangt je baby alle essentiële voedingsstoffen, hydratatie en beschermingsmiddelen die je baby nodig heeft om te groeien en zich te ontwikkelen. Borstvoeding heeft ook voordelen voor moeders, zoals het gemak, het versterken van de band met de baby en het helpen bij postpartum gewichtsverlies.

Hoe moeten mijn baby en ik de overstap maken van de zuigelingenvoeding die momenteel wordt gebruikt naar Biostime SN-2 BIO™?

Om de overgang van je baby van zijn huidige voorbereiding naar het Biostime SN-2 BIO™ assortiment te vergemakkelijken, heeft het de voorkeur om voor een ​​geleidelijke overgang te kiezen om ervoor te zorgen dat de buik van je baby deze verandering verdraagt. Voor meer informatie raden wij je aan een arts, zoals je huisarts of een diëtist, te raadplegen.

Waar kunnen we Biostime SN-2 BIO ™ kopen?

Het Biostime SN-2 BIO™ assortiment is verkrijgbaar via onze website www.biostime.nl.

 

Komt uw kindermelk uit de biologische landbouw?

Yes! We willen je kleintje de best mogelijke start geven. Daarom zijn we trots om te vertellen dat het Biostime SN-2 BIO™ assortiment is gecertificeerd als afkomstig van de biologische landbouw in Frankrijk. Dit betekent dat onze formules ten minste 95% organische ingrediënten bevatten die zijn geproduceerd zonder het gebruik van pesticiden, herbiciden, hormonen of antibiotica.

 

Is uw voeding vrij van lactose?

Lactose, of de suiker die van nature in melk wordt aangetroffen, is het belangrijkste koolhydraat dat in de meeste zuigelingenvoeding wordt aangetroffen. Ons assortiment zuigelingenmelk bevat biologische melk en lactose, dus het is niet lactosevrij. Raadpleeg voor meer informatie de voedingswaarde-tabel en de ingrediëntenlijst op de achterkant van jouw Biostime pot of ga naar de productpagina's van onze site.

 

Is uw product geschikt voor mijn allergisch kind?

Kinderen die gevoelig zijn voor allergieën, hebben speciale voorbereiding nodig op basis van hun specifieke behoeften. Het Biostime SN-2 BIO™ assortiment biedt momenteel geen gespecialiseerd assortiment voor zuigelingen met allergieën. Voor meer informatie raden wij je aan een arts te raadplegen.

 

Is het normaal dat mijn baby constipeert als ik overstap op een Biostime-product?

De buik van een baby kan gevoelig zijn voor veranderingen in de omgeving en het dieet. Er kan een reactie zijn die erop wijst dat uw baby de plotselinge verandering in dieet niet kan verdragen. Wanneer u uw baby nieuwe melk begint te geven, kunt u uw pasgeboren baby helpen zich aan te passen door deze geleidelijk te geven. Dit geeft zijn spijsvertering de tijd om zijn werk te doen en te wennen aan de nieuwe zuigelingenvoeding. Voor meer specifieke informatie over je kind raden wij je aan een arts te raadplegen.

 

Moeten we absoluut het volume en het aantal flessen respecteren dat op de pot staat aangegeven voor de leeftijd van mijn baby?

De gebruikershandleiding op de achterkant van de Biostime-doos is de aanbevolen dosering. De eetlust kan echter variëren tussen kinderen en de voedingsbehoeften van elk kind kunnen van tijd tot tijd fluctueren. We raden je aan advies in te winnen bij gekwalificeerde gezondheidswerkers als je niet zeker weet wat de behoeften van je kind zijn.

 

Betalen

Wat zijn de kosten van Biostime?

Voor de kosten van de verschillende producten verwijzen wij je graag door naar onze productpagina. Bekijk ook de abonnementsvoordelen!

Kom ik in aanmerking voor korting op de Biostime producten?

Bekijk hiervoor de abonnementsvoorwaarden en over een tijdje ook de 'Nodig een vriend uit'-voorwaarden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaal veilig met iDeal of Creditcard.

Worden mijn abonnementskosten automatische afgeschreven?

Na de eerste maand, kan het 2 á 3 dagen duren voordat je eerste automatische incasso wordt doorgevoerd. Je tweede levering kan dus 2 á 3 dagen langer duren dan je eerste levering. Hierna wordt het bedrag elke maand afgeschreven en je bestelling maandelijks bezorgd.

Levering & Retourneren

Wat zijn de kosten van het bezorgen?

  • Je verzending is gratis wanneer
  • - Je een Biostime® Abonnement hebt
  • - Je boven de €70 bestelt
  •  
  • Geldt bovenstaande niet voor jou? Dan betaal je €4,99 voor de verzending binnen Nederland en €10,99 voor de verzending naar België of Luxemburg.
  •  

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Binnen Nederland geldt: vóór 23.30 besteld, morgen in huis.

Voor België geldt: vóór 23.30 besteld na 1 á 2 werkdagen in huis

Voor Luxemburg geldt: vóór 23.30 besteld na 1 á 2 werkdagen in huis

Let op! Enkel op zondag worden er geen producten verzonden.

Via welke vervoerder wordt mijn product bezorgd?

Je bestelling wordt verstuurd met PostNL. Je ontvangt een Track en Trace nummer om je bestelling te volgen.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik op dat moment niet thuis ben?

Je kunt hiervoor de track en trace link van PostNL raadplegen. Deze link krijg je toegestuurd direct na het betalen van je bestelling. Deze link niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Meld je retour, inclusief de reden van je retour, via de info in de mail die je ontvangen hebt. Niets ontvangen? Neem dan contact op via - info@biostime.nl.

Na een visuele inspectie brengen wij je op de hoogte van ontvangst. Voldoet je retour aan de voorwaarden, dan wordt het geld binnen 2 weken teruggestort op de rekening.

KLIK HIER VOOR HET PRINTEN VAN JE RETOURLABEL

 

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 2 weken kosteloos retourneren, mits je retour aan de voorwaarden voldoet.

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Na een visuele inspectie brengen wij je op de hoogte van ontvangst. Voldoet je retour aan de voorwaarden, dan wordt het geld binnen 2 weken teruggestort op de rekening.

Worden de kosten voor het retourneren van mijn bestelling vergoed?

Mits je retour voldoet aan de voorwaarden, worden er geen retourkosten in rekening gebracht.

 

Wordt mijn abonnementsbestelling automatisch gelev

Na de eerste maand, kan het 2 á 3 dagen duren voordat je eerste automatische incasso wordt doorgevoerd. Je tweede levering kan dus 2 á 3 dagen langer duren dan je eerste levering. Hierna wordt het bedrag elke maand afgeschreven en je bestelling maandelijks automatisch bezorgd.

Hebben bovenstaande antwoorden je geen duidelijkheid gegeven? Neem gerust contact met ons op.
We hopen je zo spoedig mogelijk te helpen. Bedankt!

 

Belangrijke informatie

Borstvoeding is voor zuigelingen de beste voeding.

Raadpleeg altijd je consultatiebureau of arts voor je overgaat op (gedeeltelijke) flesvoeding.

IK HEB HET BEGREPEN